8 juli

Påväg till simskolan kom regnet så jag tyckte lite synd om Claire som behövde gå idag men det var nog varmare för dom i vattnet än för oss uppe. Efter det åkte vi och hyrde film, Bolt blev det. Nu har vi ätit och har komit halvvägs med filmen. Lillen sover och jag tror hon börjar bli sjuk för hon har varit riktigt hängig och gnällig idag.

Idag blir det Sara kväll. Vi ska äta kakglass som vanligt. Det är min största last sen jag har kommit hit. Jag har inte varit ett stort glass fan innan men kakglass kan man inte få nog av. Sen ska vi kanske slinga hennes hår om vi hittar sånt i detta landet och självklart blir det massa L.A prat!

Så skönt att vara av med allt i skolan.. trodde jag! Jag fick A på inlämningen men dom hade flyttat fram slutprovet så om en vecka är skolan slut vilket är riktigt skönt så denna helgen tror jag att jag skippar Lake houset och pluggar istället. Vill få bra på provet och det lär inte bli nåt plugg där uppe.


Om P på kortet så visste jag inte ens att hon gjorde så. Klart jag inte skulle lära henne sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback