7 juli

Först ut var simlektion som vanligt och jag och Piper kollade på. Hon lekte och jag njöt av solen. Sen åkte vi hem till Sara en sväng där barnen fick leka av sig och jag och Angelica åkte till Starbucks en sväng. Angelica åker hem till sverige idag och har nog precis lyft! Det är tråkigt att du åker hem, vi hade den bästa veckan i L.A, jag kommer aldrig glömma den. Det kändes som att vi kännt varann ett bra tag och vi tre hade så himla roligt tillsammans. Glöm inte L.A och glöm inte våra planer nästa år.
Efter ett tråkigt hejdå åkte vi hem och åt sen åkte vi tillbaka till poolen men det var mest molnigt så vi stannade inte så länge. Istället åkte vi hem, tog en varm dusch och sen somnade barnen. Under tiden pratade jag en stund med Pappa och Ann-Sofie och lekte med Daisy. Jag måste erkänna att jag gillar henne även fast hon är en jätte bebis men hennes hundögon faller man för så imon ska jag ta med henne ut på en riktigt promenad så hon får leka av sig lite.


Jag säger som Annie. Alla skriver om det, alla pratar om det och alla ska vara med på ett hörn. Jag pratar självklart om hysterin kring Michael Jacksons död. Jag har aldrig varit ett stor fan av honom men självklart gillade jag hans musik, han var riktigt stor och musiken kommer fortfarande leva kvar och jag tror t om att den kommer att bli större. Men jag var med i Kaoset, jag var med när allt hände och idag kollade jag en stund på minnesstunden och när dottern sa hur mycket hon älskade sin far blev det för sorgligt. Och att dom nu måste gå igenom vårdnadstvisterna är ännu hemskare. Stackars barn!

Ikväll är det skola som gäller och efter denna kvällen kan jag släppa en stor sten.
Ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA! Piper fuckar!

2009-07-08 @ 02:17:44
Postat av: Pappa

Har du lärt henne att göra så??:D.

Ha en bra dag vännen.



Kram på dig

2009-07-08 @ 10:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback