6 juli

Jag tänkte bara lite kort och gott informera er alla om att jag hatar att plugga. Det kan vara det tråkigaste som finns och jag önskade att jag fick in all information av att bara kolla på sidan en gång. Men så är ju inte fallet direkt. Efter att ha levt livet en vecka i LA sitter jag här nu med en inlämning, två uppgifter och 6 quiz att ta igen. Vad missar jag? En rolig shoppingrunda med tjejerna. Kanske låter tragiskt av mig men ni känner mig och jag hatar att plugga.

Dagen har varit jätte bra. Först ut var simlektion och sen blev det lek i Saras hus. Sen har det varit storstädning i barnens rum. Hur mycket leksaker och böcker kan en 6 åring ha? Svara inte ens.

Åter till böckerna. Tänkte bara skriva ett tråkigt inlägg. Det var kul att skypa med mamma och danni idag, det var ett bra tag sen med båda faktiskt!

Daisy är livrädd för Dammsugaren så varje gång jag tar fram den så springer hon och gömmer sig och kommer tillbaka när kusten är klar. Idag skulle jag och barnen ha lite kul så vi höll den mot henne och viftade. Haha där hade vi Bambi på hal is. Jag är elak jag vet men ni skulle sett henne.

Ha det så bra :)

Förresten vi såg The Hangover igår och vi alla tre vek oss nästan av skratt. Vilken film! Helt klart värd att se och eftersom föräldrar och släktingar läser detta så ska jag inte gå in på mer detaljer (allt för att få pappa att oroa sig lite extra.hahha)
Den var riktigt bra och efteråt blev det mer skratt. Vi är bra knäppa vi men vi gillart :)


Kommentarer
Postat av: Danni

haha bästa filmen!! :D

2009-07-07 @ 14:42:03
Postat av: fia

haha, sa ju att den var bra ;) förresten så vet jag ju någon som kommer att dammsuga konstant i 2 veckor :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback