28 juli

Just nu springer det runt en 2 åring i ballerina badräkt och vickar på rumpan. Vad händer hos er?
Vi har varit på simlektion, huset är ny städat och vi har ätit lunch så om en stund ska vi till poolen.

Igår var Sara här på middag och sen blev det lite shopping. Alltid när man vill åka och shoppa hittar man ingenting men när man bara ska in och kolla snabbt kan man ta med sig halva affären hem. Jag hittade iaf en halvlång vit kofta på rean och det har jag letat efter ett bra tag så det var bra :)

Jag tror och hoppas att jag hittade ett bra hotell till Pappa och Ann-Sofie och dom kommer den 2 Oktober. Då ska jag ta ut dom på massa sakar, visa dom runt och tydligen stog sears tower rätt högt upp på listan så dit ska vi! Ska bli kul att träffa dom igen och då har jag nästan varit borta i ett halvår. Det är rätt stort!

På lördag kommer Fia och bara för att jag längtar så mycket så kommer dagarna så sakta. Sara åker iväg med sin familj så det blir jag som kör själv till flygplatsen och jag hoppas att jag hittar. Jag ska helt enkelt göra som Angelica sa följa den kära Gps tanten. Men hon och jag kommer inte riktigt alltid överrens. Klart jag hittar och jag ska flyga på dig.


Grattis till körkortet älskade vän, jag visste att du skulle klara det. Kom hit så firar vi våra 20 års dagar, körkort och allt :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hittade Sara ut till flygplatsen, hittar nog du. Bara att följa den trevliga gps-tanten ju! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback