27 juli

Igår var vi inne i Chicago och var uppe på the skydeck på sears tower. Det är över 100 våningar upp och nu har dom byggt en glas ballkong så man kan gå ut och kolla. Det är en fantstisk utsikt över hela chicago, skyline och allting. Det tog ett tag att komma upp för det var endel kö men väl uppe var det helt klart värt det. Att ställa sig flera hundra meter över chicago på en glasskiva var riktigt läskigt men jag gjorde det och bilderna är jätte fina. Efter det blev det god mat på cheesecake factory och efter en hel dag i chicago var jag trött, fötterna trötta så jag hämtade upp Sara för bio, the ugly truth. Den var riktigt bra och vi vek oss av skratt men samtidigt förutsägbar.

Nu äter jag frukost och snart är simlektion. Hoppas allt är bra hemma :)

















Det var läskigt men helt klart värt det :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det var nog bland det häftigaste jag sett, vi kanske hinner med det när vi kommer och hälsar på?.

Ha det nu så bra fröken/älskar dig.

2009-07-27 @ 20:47:56
Postat av: Ann-Sofie

Dit vill jag när vi kommer i oktober!!! Tack för tipset om hotell. Vi hörs ikväll, så ska vi se till att boka och göra allt klart.

Kram

2009-07-28 @ 11:28:02
Postat av: moster Siw

Häftiga bilder!!!

Pirrar lite, det var högt.

Kramar från Moster

2009-07-28 @ 16:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback