25 juli

Det är lite svårt att fatta att det redan är helg och snart är juli slut. Vart tog veckan vägen och vart tog Juli vägen? Det får gärna gå fort iaf tills på lördag då Fia landar i Chicago! Igår var jag hemma hos Sara, vi åt subway vår nya cravings ställe och sen blev det film. Sen åskade det och regnade nåt enormt så när jag åkte hem lös det uppe hela himlen och det var riktigt läskigt så jag somnade med mp3n men jag hör ändå inget här nere.

Idag har jag hunnit med gymmet, ett ben pass så jag kommer inte kunna gå imon vilket är rätt dumt eftersom vi ska in till chicago. Nu ska jag skypa med Fia och Gänget. Hon och Lowisa har 20 års fest idag så det blir skyper med hela gänget och jag har inte sett vissa på 3 månader så det ska bli riktigt kul. Sen ska jag till Sara och det blir film och bakning :)

Ha det så bra :)


Update: Det var jätte kul att skypa med tjejerna och när alla visades blev det lite känsligt. Det är klart att jag saknar er och jag hoppas att ni får en jätte bra kväll. Men efter det så blev det illa för just nu är jag riktigt sur. Äckelhunden har bitit sönder min rosa bikini som hängde i min dusch så hur hon har fått tag i denna har jag ingen aning om. Hon be också sönder mina tygskor i början av veckan. Pappa att jag ska ut och gå med henne kan du glömma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback