24 juli

För 14 år sedan kom en liten blond tjej med bruna ögon hand i hand med sin pappa till lekis. Hon var blyg och vi andra tittade och skrattade åt henne. Vad jag inte visste var att denna tjejen skulle reta mig, vara elak mot mig men också sluta som min bästa vän. Vi har nu hållt ihop i 14 år, gått i samma klass ändå till 9an men skiljts åt på gymnasiet. Vissa saker har kommit emellan oss men det ska aldrig hända igen. Idag fyller hon 20 år och jag sitter på andra sidan jorden. Jag får inte vara där och ge henne en stor grattis kram, jag får inte ge henne en fin present, jag får inte ge igen och supa henne full på sin 20 års dag, jag får inte ge henne dumma uppdrag, jag får inte se henne le och jag får inte vara med på plats.
Min bästaste bästa vän hoppas att din 20 års dag blir hur underbar som helst och jag är med även att jag är här borta och jag saknar dig så. Nästa lördag är det jag som flyger på denna tjejen på flygplatsen i Chicago för då har jag henne i hela två veckor.


Grattis på födelsedagen bästis ♥



Kommentarer
Postat av: fia

åh, tack hjärtat :) vad söt du är! Vad jag önskar att du hade vart här med :) Men vi ses om 1 vecka!!! <3

2009-07-24 @ 12:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback