22 juli

Det är onsdag vilket innebär att halva veckan har gått och tiden rullar på. Vi kom precis hem ifrån simlektion vilket betyder min twilight tid och pipers lektid. Jag håller på och tvättar och städar lite och barnen kollar på tv. Jag hade varit där uppe och skulle ner till mitt rum och hittar Daisy där inne. Blev lagom skrämd och nu tittar hon sådär konstigt på mig. Jag undrar om hon förstår vad jag säger på svenska? Dryg hund. Det är varmt idag men inget pool väder så vi får se vad vi hittar på i eftermiddag. Jag ska iaf skriva lite brev och skicka till sverige :)

Ikväll blir det en promenad runt sjön och sen får vi se vad som händer.
Imon har vi au pair möte med våran nya LCC. Ska bli kul att träffa lite nya människor tänkte jag säga. Men det är ju bara jag och Sara i våran au pair grupp. Hahaha sjukt! Så när Sara byter familj så blir det jag och LCCn. Givande!

Förresten idag är det en månad och 2 dagar sen Liselotte fyllde 20. Ville bara informera om detta.
Om två dagar fyller någon 20 men jag har glömt bort vem det är... kan verkligen inte komma på.. Får kolla upp det!

Kommentarer
Postat av: fia

haha din skit!

2009-07-22 @ 20:44:45
Postat av: Lis

hahah det är bra nu är alla informerade :D

2009-07-22 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback