20 juli

Idag är måndag vilket betyder jobb. Klockan stod på 7.33 och jag vaknade men ställde den på snooze i 5 minuter. Trodde jag ja. Klockan 8.37 vaknade jag upp av att någon ringer mig. Jag flyger upp, tar bara på mig nåt och väcker sedan barnen. Vi hann till simlektionen och dom hann äta frukost i lugn och ro så jag hoppas att dom inte är allt för arga.
Idag har det varit simlektion, vi har lekt hemma och det enda vi har lyssnat på hela dagen är High School Musical, Hannah Montana och Jonas Brothers så jag behöver nån annan musik nu känner jag. Annie om du läser detta så vet du vad Claire har? Hon har Sharpay golfklubbor. Hon har hela kittet och spelar med dom på riktigt. Allt i rosa!

Sen var vi ute och gick med Daisy en sväng vilket slutade med att hon såg en kanin, drog iväg och stackars Claire försökete hålla emot men det gick inte så Daisy drog henne över nåns gräsmatta. Tyckte riktigt synd om henne.


Det är så skönt att inte ha skolan nu för då hinner man med så mycket mer och jag hinner träna mer och på bättre tider. Ikväll ska jag hem till Sara en sväng.

Mitt slutbetyg i Principles of marketing blev B. Är jag nöjd med det?
Ni som känner mig vet att skolan inte är min sak. Får jag då ett B med allt på engelska så är det klart att jag är nöjd.




Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman,du har ju klarat skolan jättebra tycker vi(grattis).Har svårt att förstå det här med tidsskillnad jag sitter och äter frukost o du ska gå o lägga dig!!



Sov gott vännen



Kram

2009-07-21 @ 07:23:30
Postat av: moster Siw

Hej

När jag läser detta är det tisdag lunch. Sitter på jobbet. Min sommarsemester är slut, har redan jobbat en vecka. Här är vädret väldigt ojämt, i fredags var det jätteskönt, var ute på en lång MC-tur. Lördag em-kväll regnade det. Fast det är ganska mysigt att sitta på balkongen o höra regnet smattra på taket.

Fick du bilderna från mormors 80-årsdag på din mail??? Hör inte läst någon komentar.



Många kramar från moster.



(Jag betalar om du köper nåt snyggt med Harley-Davidson på mig, som du tror passar till en "tant" när du springer runt på shopping).

2009-07-21 @ 12:18:46
Postat av: Lis

har du tänkt på att din vän liselotte är 20 år och en månad då?

2009-07-21 @ 23:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback