19 juli

Idag stog roadtrip till Indiana på schemat. Så vid 10 åkte vi och hamnade helt rätt utan några större problem. Det var jag, Sara, Sandra, Maria och Karin som åkte. Väl på stranden så somnade vi alla och solen kom fram så det var riktigt skönt. Vi skulle till Indiana Dunes men stranden var så mycket härligare så vi stannade där. Påvägen hem stannade vi på Ikea, åt räkmacka och köpte med oss lite svenska onyttigheter hem. Så imon blir det IKEA kaffe i min fina rosa termos.
Det var en bra dag och det är kul att man kan åka i 1,30 och vara i en annan delstat :)

Sen var jag och Sara ute och gick några varv runt sjön, sprang i trappor och gick runt high schools tränings plan. Riktigt skönt att vara ute och gå och speciellt när man går och pratar. Att vi är i USA har jag fortfarande inte fattat.

Idag blir det sängen tidigt och jag hoppas att nästa vecka kommer innehålla mycket mer sömn.

Ha det så bra :)


Förresten lite dåligt med kommentarer ;)


Jag och Karin på stranden.


Alla i Karins solglasögon :)

Kommentarer
Postat av: Lis

det är illa! här får du en av mig!! :D

2009-07-20 @ 15:39:24
Postat av: Josephine

jobbar du aldrig din slappfis, tycker abra du gör amssa utflykter? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback