16 juli

Igår ringde min värdmamma och frågade om jag kunde byta dag med mormorn men vi ska ju på Beyonce imon och tar tåget kl 1 men det var inga problem. Så jag fick ledigt idag och det är jätte fint väder ute så jag ska snart lägga mig, sola och plugga. Efter gymmet igår pluggade jag en stund sen åkte jag hem till Sara och drack vanilla chailatte och sen kunde jag verkligen inte somna. Så efter mormorn kommit idag så gick jag ner och sov i två timmar till. Mitt rum har inga fönster och det enda ljus som kommer in är ifrån dusch fönstret och det syns knappt så jag kan somna när som.
Jag gjorde en jätte god vattenmelon - jordgubbs smootie och sen har jag hunnit skypa lite med Fia och Danni.

Nu ska jag ut i solen och sen kommer Sara och det blir svensk pannkaksmiddag :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Markus hälsar att Kings of leon är jättebra :D såg ju dom på hultsfred.



Hur har du det??? Miss u

Postat av: Josephine

Åh vad kul! Hoppas ni får det kanon. Jag saknar dig med, men markus har ju faktiskt skype, men det är ju så svårt med tidsskillnaden, får typ bestämma dag och tid :D

2009-07-17 @ 08:48:28
URL: http://likeajosephine.blogg.se/
Postat av: Josephine

Åh vad kul! Hoppas ni får det kanon. Jag saknar dig med, men markus har ju faktiskt skype, men det är ju så svårt med tidsskillnaden, får typ bestämma dag och tid :D

2009-07-17 @ 08:48:39
URL: http://likeajosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback