15 juli

Vilket konstigt väder det är idag. På min dator stog det att det vara 23 och sol men när jag kom upp regnade det och var helt kvavt. Jag har haft huvudvärk hela dagen och ljuset är konstigt så man kisar hela tiden. Vilka problem man kan ha! Efter simningen åkte vi och köpte massa frukt för Claire hade kläckt att vi hade en mixer hemma. Bra att jag visste det, jag som älskar smooties men bättre sent än aldrig. Så vi köpte med oss jordgubbar och bananer och hyrde en film. Väl hemma luktade det gas i hela huset så jag blev lite orolig och lite senare kom en man och kollade upp det men han hittade inget fel. Det där med gasspisar har alltid varit lite läskigt. Gillar inte alls dom.

Nu sitter jag här och dricker min goda smootie, barnen kollar på film och jag ska snart plugga lite. Imon är slutprovet och det ska bli skönt att det är över. Då har jag nån veckas ledighet ifrån skolan innan nästa kurs börjar.
Ikväll ska jag äntligen till gymmet och plugget följer med för dom har tidningshållare ;)

Här kommer lite bilder ifrån senaste:










Kolla in håret :)




Kommentarer
Postat av: angelica - den snabbast växande ungmamma bloggen just nu!

fin blogg du har, lägga till varann på bloglovin kanske?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback