14 juli

Att sova tidigt på kvällarna har inte riktigt vart första prio på senaste tiden utan nu går jag och lägger mig på nätterna och vaknar upp som ett vrak och gör kaffe direkt. Mitt IKEA kaffe är snart slut så Fia vill du ta med dig lite svensk kärlek alltså gevalia milea så vore det underbart. Städerskorna kom rätt tidigt och barnen gick ner och väckte mig men nu har vi kommit hem ifrån simlektionen och jag hann plugga lite, dricka mitt kaffe och avnjuta en god smootie. Det är inte soligt varje dag här men varmt är det alltid känns det som, riktigt underbart.

Nu ska jag fixa lite lunch till barnen och om molnen försvinner åker vi tillbaka till poolen annars hittar vi på nåt kul hemma!

Idag lämnar jag in min sista inlämning och det känns jätte bra, slutprovet är på torsdag och idag går vi igenom dom sista sakerna. Ska bli skönt att inte ha skolan på ett tag men snart börjar höstlektionerna men jag har inte riktigt bestämt vad jag ska läsa än men jag tror att det blir nåt med engelska. Kan vara bra att kunna skriva bra också istället för att bara prata.

Kan inte riktigt fatta att Fia kommer om 18 dagar, 18 DAGAR! Det är snart och tiden flyget iväg så snart hoppas jag på henne på flygplatsen. Jag har planerat vad vi ska göra och det är ett fullspäckat schema så du har endel att vänta dig! Det kommer bli Underbart.

Igår blev Sara ännu blondare och vi började rätt sent för jag var tvungen att göra klart inlämningen så runt halv 12 var vi båda hungriga så vi hoppar in i bilen, sara har den fina slinghättan på sig, tar Mcd drive in och äter ett gott nattmål, dansar snyggt i bilen och får konstiga blickar. Men håret blev bra och nu är hon blond med lugg :)




På fredag ska jag och Sara på BEYONCE och den 26 september ska vi på KING OF LEON. Vi kanske tar Britney i september och Blink 182 och Fall out boys när vi ändå är igång ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer..*

Det låter ju hur bra som helst!! =)

Jotack, det är kanon! Jag har tom börjat cykla..

Hahah!

:)



Hur länge ska du vara borta? Kram:))

Postat av: Jennifer..*

Ja, det är riktigt skönt faktsikt! :)

Åh va härligt! Vart i usa är du? chicago va?

ha de fint! =)

2009-07-15 @ 07:41:21
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback