11 juli

Idag har solen faktiskt tittat fram och klockan är lite efter halv 1 och jag har precis ätit upp min frukost. Jag vet att jag har sovit bort halva dagen men det var precis vad jag behövde. Jag har knappt sovit innan 12 en enda natt sen vi kom hem ifrån LA och eftersom ingen är hemma så kunde jag sova ut. Idag blir det pluggdag eftersom jag har slutprovet nästa vecka och jag börjar hellre i tid och repeterar mot slutet. Och ikväll ska jag till Sara för hon jobbar kväll så jag ska hålla henne sällskap.

Igår var min lediga dag så jag gick upp och fixade frukost och allt till barnen sen kom mormorn, hämtade dom och åkte till simskolan. Jag åkte till gymmet :) Det var så skönt att träna igen men idag mår inte kroppen lika bra men imon blir det träning igen. PÅ Saras lunch åkte vi till Chilis och åt och sen hittade vi en affär som sålde slinghättor så vi åkte och köpte slingfärg. Jag fick för mig att göra min också men eftersom hätta inte tar likabra blev det inte allt hår så en sur sandra tar med sig allt till sara och sara tar hela utväxten. Resultatet blev en megadundersuperblond Sandra. Men efter några tvättar, dagar i solen så kommer allt vara jämt och fint. Det ser bra ut nu det är bara det att det är jätte blont. Det är exakt så ljust som mitt andra hår. Men på sommaren ska man vara ljus. Dom mörka slingorna kommer till hösten :)

Ha en bra lördagkväll :)

Update: Jag somnade i solen men var lugn jag hann plugga igenom det mesta innan. Sen hämtade jag upp Sara och vi åkte på inpackning och silver schampoo jakt. Ni kanske tror att det låter lätt men inpackning är nåt dom har lite av i detta land. Till slut hittade vi både inpackning och silverschampo och på den salongen tog dom 12 dollar för klippning. Jag satt nog i stolen 1 min efter så nu är jag fin i håret igen och hon klippte precis som jag ville. Nu blir det mer plugg och sen filmkväll hos Sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback