7 januari

Jag älskar att snooza i timmar men det är nog dags att sluta med det. Men när man är ledig så har man ju tid över men man kanske ska använda den till något annat. Jag var iaf på stan en sväng för att kolla om dom hade några andra träningsskor som passade men inte det så det blev en tur uppe på a6 också och där hittade jag dem. Sen köpte jag en kalender och köpte med mig en god sallad hem :)

Nu ska jag packa ihop lite saker till mamma sen ska jag in till friskis och inviga mina skor.


Update;

Skorna var jätte bra och passet var ännu bättre så nu är jag verkligen tränad.
När jag kom hem gjorde jag en jätte stor fruktssallad och nu sitter jag framför Grammisgalan.
Takida inledde och det var grymt och jag tänkte tillbaka på konserten i slutet av sommaren.
Jag ska lyssna på masssa takida låtar sen.
Jag fick låna en bok av annie - en shopaholics bekännelser. Jag hörde att den skulle komma ut på bio så jag tänkte läsa den först och se hur den är.

Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: jossan

hehe samma här, men dom försöker få mig att öppna upp flera stater men vill icke :P

Postat av: jossan

Precis, de är faktist inte bara familjen som ska kännas rätt, även stället man ska till :)

2009-01-07 @ 22:29:37
URL: http://enalreus.blogg.se/
Postat av: jossan

Japp! skönt att andra känner lika dant som jag ;D

2009-01-08 @ 15:57:48
URL: http://enalreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback