6 januari

Kallt kallare kallast. Ungefär så är vädret nu för tiden och jag hatar kylan. Man fryser ju nästan ihjäl!
På senaste tiden har det varit massa jobb, har jobbat sen i torsdags. Jag skulle vara ledig idag men jag fick hoppa in för en sjukling. Jag hade helt glömt bort att det var som en söndag idag så det var ju dött på stan men dagen gick riktigt snabbt ändå. Det var ju jag och killarna idag och det är ju inte riktigt som det ska då.
Efter jobbet åkte jag upp till A6 för att kolla på ett par träningsskor som jag hade hittat på internet men det var inte alls dom som fanns där och det fanns inte riktigt i min storlek heller men jag hittade ett par liknande på intersport. Ska gå runt lite i dom och känna om dom känns helt rätt annars blir det en tur på stan imon för att kolla utbudet där :)

Nu är jag iaf ledig i två dagar och dom ska jag ta vara på, vara med vänner och träna en massa.
På fredag och lördag är det natthelg på jobbet som gäller.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback