29 januari

Min förklyning vill inte gå över men det har ju inte varit så mycket vila för min del.
Emelie kom hem i måndags så det blev lunch med henne och Jossan på jensen i tisdags. Det blev god mat och massa prat om hennes resa och bebisprat med jossan. Magen är stor nu, så mysigt så :)
Igår blev det en impuls resa till Linköping för shopping och jag var duktig och köpte enbart en liten väska.
Men det var trevligt att komma iväg en dag.


Imon blir det först jobb och sen vill jag gärna träna med Emelie men jag vet inte om det är nån bra ide så jag får känna efter imorgon bittil. På kvällen blir det myskväll hemma hos Jossan.
På lördag blir det ugång, det är inte ofta alla kan så det ska bli riktigt kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback