25 januari

Jag vaknade och märkte att jag inte hade någon röst. Det kanske inte är så konstigt eftersom jag vaknade av ont i halsen igår men var så sugen på att gå ut så jag sket i det. Det var ingen smart ide för ju mer kvällen gick desto hesare blev jag och det var rätt svårt att prata med folk. Om jag skulle vara fyllehes igår vad är jag då idag? Nee dåså jag är sjuk! Jag har inte riktigt tid att vara sjuk och jag som kommit igång så bra med träningen. Gårdagen var iaf bra och den började hemma hos Dannis klasskompis och därefter blev det amor och sen blev det centrum.
Idag är det jobb som gäller, jag är inte den som är den så jag orkar inte sjukanmäla mig. Jag får väl skriva lappar så folk förstår vad jag vill.

Jag fick ett ryck häromdan och klickade hem lite småsaker ifrån HM så dom kommer nog om nån vecka :)

  
Kommer säkert till användning snart :)

Kommentarer
Postat av: D

Haha jag har också klickat hem de där skorna! Sååå söta :D:D

2009-02-01 @ 03:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback