15 januari

Jag är en serieälskare och har jag väl börjat kolla så kan jag inte sluta. Jag har nästan följt alla serier som går på tvn. Eller ja alla USA serier, High school you know. Och min nya är 90210 och jag kan inte sluta kolla och drömmer mig bort varje gång. Nu har jag kollat på det senaste avsnittet av det och snart kommer dom två senaste ifrån Gossip girl. Jag vet ju iaf hur man får en hemma dag rolig :)

Igår var det dags att säga hejdå till Jonna som ska till Auastralien. Vi var hemma hos Tilda, alla gömde sig och hoppade fram och skrek suprise och glad blev hon allt. Vi satt och pratade , drack och hade trevligt. Det var en trevigt kväll.

Idag jobbar jag kväll men bara ett kort pass så resten av dagen blir en skön hemma dag.
Imon är det fredag, igen. Vad veckorna går snabbt.
Men jag jobbar hela helgen ändå så jag hinner knappt märka att det är helg.

Ha en bra dag :)

Amanda: Hur går allt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback