12 januari

Det var rätt tufft att gå upp idag eftersom att jag gick upp så sent igår men som jag sa så kommer jag nog in i det snart. Jobbet gick bra men det var inte så mycket att göra och det blev en timma längre också. Efter det gick jag och tränade och idag blev det ett aerobics pass. Jag har bara gått på det en gång innan och då tyckte jag inte att det var så kul men det beror helt på vem som har det och vad det är för musik så idag var det bra men det var lite svårt att hänga med. Men det var ju första gången, bättre lycka nästa gång. Efter det köpte jag lite presenter och köpte även den andra boken i serien om en shopaholic av Sofie Kinsella -  En shopaholic i New York. Den första är riktigt bra faktiskt så jag tyckte att den andra måste ju vara det också. Sen har jag hört att hennes Mina hemligheter ska vara bra också. Så nu känner jag för att bli ett litet bokfreak och beställa hem lite böcker. Ibland får man sina ryck och när man väl har börjat är det svårt att sluta. Och om jag nu åker iväg någon gång som jag fortfarande hoppas på så är det ju bra på flyget :)


    
 

Kommentarer
Postat av: Madelen

hej hej - är seg på att svara...

Aa jag har prata med en familj - men dem vägrar att gå igenom CC. Så nu väntar jag på en familj ska ringa mig 20 min ifrån var jag bor nu...så hoppas!!!



Min familj är inte bra...

Eller det är mamman som är störd. Vill inte bo här just nu... men har inget annat val.



hehe... Men hur går det för dig? matchad?

Postat av: helen

Hejhej, jag behöver hjälp med att uppfinna.. Vad vill du ska uppfinnas för att du inte ska irritera dig? [ Jag kanske har skickat redan till dig, men nu kan DU vinna en pressent om jag gillar det Tack ] / H

2009-01-13 @ 11:26:50
URL: http://helens.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har oxå läst den första boken. Tyckte den va super bra. Måste nog oxå ta å köpa dom andra 3 i serien :)

2009-01-13 @ 11:51:52
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback