11 januari

Jag tror det är storm ute. Svinkallt och man blåser nästan iväg. Jag har jobbat en massa och nu är min natthelg slut också så det är skönt. Men helgen gick snabbt och jobbtiden rullade på så det gick bra. Det jobbiga är bara att man vänder på dygnet så mycket men en gång i månaden funkar det ju så jag är snart tillbaka i mina vanliga rutiner igen.
Nästa vecka jobbar jag varje dag förutom onsdag så det blir endel jobb. Jag tänkte klämma in lite träning där emellan också men det ska nog gå eftersom jag tyvärr bara jobbar korta pass men jag känner mitt jobb och jag antar att jag kommer få börja tidigare eller sluta senare så det blir aldrig som man tänkt sig.
Nu kom jag precis hem ifrån friskis, jag och Danni körde ett gym pass. Vi hade tänkt att gå på Spinning och jag hade bokat men det hade inte den andra damen så det var fullt så vi körde gym istället men på onsdag blir det nog spinning. Det känns så skönt att jag har kommit igång med träningen igen. Men jag kan fortfarande inte hålla mig borta ifrån alla sötsaker. Skärpning!

Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback