22 februari

Den 19 har passerat, det blev den 20 och sedan fick jag det glada smset. Den 21 februari kom lilla Freja till världen, Jossans och Markus söta bebis :) Är så himla glad för deras skull och hon är så himla söt. Längtar tills jag får träffa henne.

Jobbnatten igår gick bara bra. Det var segt i början men framåt 02 tiden började det rulla på som bara den och det var folk kvar i lobbyn långt efter 03 och allt såg mer eller mindre ut som ett helvete. Men vi klarade det också och jag klarade den hemska snöfärden hem. Att sova sen gick tyvärr inte lika bra men sen fick jag ju det glada smset och kunde verkligen inte somna om. Idag blir det lugnt hemma och sen blir det träning ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback