1 februari

Vilken kväll. Jag visste att vi skulle ha kul men att den skulle bli så lyckad visste jag inte. Vi var massa tjej hemma hos Janina och pratade om allt och ingenting, spelade jag har aldrig, drack gott vin och hade kul. Senare blev det amor en sväng innan det blev Centrum och där dansade vi loss, jag var på G! Precis så det ska vara.
Bortsett ifrån en incident i trappan hos Janina så var kvällen perfeket och vi har till och med att äta mat på work.

Just de jag följde med Annie när hon tog hål i öronen igår så gjorde jag ett med. Why not?
Riktigt snyggt blev det men jag kan ju inte påstå att det var skönt att sova på det örat inatt.
Nu är jag inne på att tatuera mig men det kommer ta ett tag innan jag verkligen verkligen bestämt mig.

Idag har jag haft en skön hemma dag och bara kollat på film och inte gjort någonting. Det är precis så söndagar ska vara. Denna månaden har jag inte så mycket jobbtider så jag ska ringa runt lite och kolla om det finns nåt mer annars lär det säkert dyka upp något mer. Så i veckan kommer det bli lite jobb och mycket träning och på lördag är det Saras 20 årsfest.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback