9 december

Huvudet känns riktigt tungt och kroppen är riktigt trött och orkar knappt inte med någonting. Det är snöstorm ute och folk kämpar med att ta sig fram på vägarna. På väg hem ifrån skolan såg jag en bil åka på tvären. Som tur var hann han få tillbaka bilen innan det kom andra bilar eller vägen svängde. Det såg inte alls farligt ut så jag tog med mig lillan för att åka till affären men vi åkte ca 20 meter innan vi vände hem igen. Hemma igen säger hon:

Lillan: Men varför åker vi inte för?
Jag : Det snöar för mycket och däcken är inte bra
Lillan : MEEN om vi tar bort hjulen på min fyrhjuling och sätter dom på din bil så kan vi åka!

Vad hon får alla sina ideer ifrån vet jag inte riktigt men söt är hon. Annars har det inte hänt så mycket. Hon är inne i sin film period nu men har gått över till cinderella och aladdin. Jag försöker skriva en CV som ska lämnas in imon men jag ska be om lite hjälp ikväll.

Idag fick jag även se Farmor & Farfar i skype vilket var riktigt kul. Det är inte ofta jag ser er men era hälsningar är alltid lika roliga och det var kul att se er idag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback