8 december

Ingen bättring här borta. Jag känner mig inte alls pigg och kry. Antar att det var min tur för jag har inte vart riktigt sjuk sen jag kom hit. Men jag har ändå flängt runt, städat och tvättat. Men när lillan sov gick jag och vilade en stund också. Efter vi hämtat upp Claire ifrån skolan gjorde vi en snögubbe :)

Efter att jag slutat tänkte jag unna mig lite godis som - tycka synd om mig själv godis. Men det kunde blivit så mycket mer att tycka synd om. Och nu fattar jag inte ens varför jag satte mig i bilen. Många kommer tro att jag överdriver men detta var riktigt läskigt. Vägarna var inte plogade och snön föll ner. Gatorna var hala, isiga och bilar körde saktare än 20. Vid en kö stannade inte ens bilen, jag ställde mig på bromsen och bilen stannade inte.. Jag hann precis få stopp på den innan bilen framför mig som tur var rörde på sig framåt. Jag ringde hem helt förstörd och hon bad mig på bästa sätt försöka ta mig hem. Väl hemma skakade jag som aldrig förr.

Jag tror att det kommer bli rätt många innekvällar om det forsätter såhär. Jag var beredd och visste att snön skulle komma men detta var läskigt.. Varför har dom inte vinterdäck?

Dags för tv och sen sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback