6 december

Jag har haft en riktigt bra helg med Karin :) Gårdagen var riktigt bra faktiskt och jag hade grymt kul. Vi behövde verkligen en sån helg och det tråkiga är att det var en av de sista helgerna med den damen. Men hon är redo för sitt äventyr och är klar med sitt år och nästa gång är det min tur. Hon sov här inatt men skulle jobba tidigt så hon åkte vid 9 tiden och efter det somnade jag om nån timma. Idag har jag haft en riktigt slapp dag, sånna behövar man ha ibland. Jag har städat rummet och rensat bland massa pappren och sen vid 3 tiden jobbade jag. Lite senare åkte vi iväg och åt och efter det kollade vi på film och drack varm choklad :)

Nu har jag kollat på säsongsfinalen av Desperate och Brothers & Sisters och vilka slut. Det var elakt för nu måste vi ju vänta ett bra tag på fortsättningen.. Det kommer bli spännande!

Imorgon är det jobb igen och det ser ut som att det blir en tvätt och städdag. Men lika bra att ta det först så har man det klart sen. På kvällen har Karins kör en konsert så jag tror jag och melanie ska åka upp. Men jag hörde precis på nyheterna att en snöstorm är påväg in så vi får se hur vädret ser ut imorgon.

Fick precis reda på att en av mina au pair kompisar fick ett jobbigt samtal och är nu hemma igen. Fy vad hemskt. Jag lider verkligen med henne. Sånt ska inte hända!

Nu är det dags att sova. Hoppas att allt är bra hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback