5 december

Igår var Karin här så vi åt mat med familjen först och sen åkte vi till Forever en sväng. Klänningen som jag beställt fanns där och på galgen så var den riktigt ful men jag provade den och det visade sig att jag hade fel. Så nu är nyårsklänningen klar men jag måste samtidigt klaga. Varför har jag fått så långa ben? Jag kan ju inte ha snygga klackskor på mig.. Men alla säger - klart att du kan. Men det är ett I-landsproblem så jag får lära mig att leva med det helt enkelt. Efter detta gick vi på bio på Brothers och den var verkligen sevärd!
Nu sitter jag och pratar med Mamma och efter det ska jag till gymmet! Kvällen ska spenderas med Karin i en studio där hon ska spela in en låt och resten är fortfarande ett frågetecken.

Ha det så bra hemma :)

Kommentarer
Postat av: D

Saknar dig din lilla get! Hur är allt? :)

2009-12-06 @ 14:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback