4 december

Idag är det 20 dagar kvar till Julafton och det slog mig precis att jag vart här i 7 månader idag! Jag säger det ännu en gång. Vart tog tiden vägen? Vad hände med detta året? Mitt bästa år som snart är över. Men än har jag tid kvar. Det visade sig att igår var sista gången i skolan. Vår sista inlämning är en CV fast mer avancerad så vi ska skriva den och maila den till henne nästa torsdag så jag ska be om hjälp och få till en bra cv. Dom skriver inte alls dom som den jag lärt mig i sverige men den ser bra ut. Vi satt också och pratade om viktiga saker och vad arbetsgivarna gör som att googla dig så man ska veta vad man har där ute. Det är grymt viktigt och också att man har en seriös telefonsvarare.. Vi sa endel roliga exempel faktiskt - Heey I cant answer the phone right now because I just droped my beer. Den hade ju varit nåt!
Jag jobbar som sagt idag men det går bara bra och just nu sover lillan så jag kommer på tv :)
Ikväll blir det en sväng till gymmet och sen en lugn kväll med Karin.

Ha det så bra hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback