3 december

Jag tar tillbaka vad jag skrev igår om tecken och att snön inte är påväg. Nu är den här. Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var ju roliga la la la.. Ne men det snöar ute. Jag blev förvånad faktiskt. Så nu har jag invigt vinterjackan och det känns rätt mysigt. Jag tror inte snön kommer lägga sig men den är här.
Lillan och jag har varit på storytime och innan dess har hon hunnit kolla på Cinderella som nu är hennes nya favorit. Nu sover hon men om en timma ska vi hämta upp Claire. Idag är det skola och näst sista gången. Det kommer vara tråkigt att den är slut men kursen har vart riktigt kul och jag är glad att jag valde den.

Det är sjukt vad veckorna flyger förbi.. Redan helg och fredag imorgon. Livet är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback