29 december

Nu är tjejerna äntligen här. Efter mycket om och men kanske man ska säga. Jag möts av Fia på flygplatsen som säger att dom tatt in Emelie på förhör. Detta började ju inte bra tänkte jag. Då visade det sig att damen hade råkat skriva i ja på frågan - är du prostituerad? Dom trodde självklart på henne vilket var tur. Väl hemma satt vi och pratade och dom packade upp lite och jag fick mitt kära efterlängtade godis.

Dagen efter tog vi tåget in till Chicago där jag tänkte visa dom allt. Men det snöade en hel del och var rätt kallt. Men dom fick se bönan och vi åt på cheesecake och sen blev det shopping som aldrig förr. Vi åkte upp i Hancock för att försöka se något men det var så dimmigt så det gick knappt se. Men alla var nöjda med dagen och fick med sig saker hem från Victoria Secret och Forever.

Igår så var det jobb för mig på förmiddan och tjejerna kollade på en film. På eftermiddagen blev det ännu mer shopping och för min del fick det bli en kort kavaj. Efter det köpte vi med oss kina mat hem och kollade på film.

Idag tog vi med barnen och gick på Alvin and the chipmunks. Riktigt rolig film även att det var en barnfilm. Lillan väger ju inte så mycket så sätet tryckte ihop henne så jag fick sitta och mysa med henne!
Nu ska vi alla till gymmet en sväng och efter det blir det sova några timmar innan vi åker till NEW YORK. Imon är det äntligen dags. Vi ska njuta av att vara där, shoppa, se allt vi hinner med och fira nyår såklart. Ha det så bra hemma så hörs vi nästa år :)




Kommentarer
Postat av: Pappa

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR vännen,

Hoppas att er nyårsafton blev så bra som ni hade tänkt er.Ha det nu så bra så hörs vi när du är hemma igen.



Kramar från oss

2010-01-01 @ 19:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback