25 december

Då var julen över för detta året med. Jag har haft en jätte bra jul och det var kul att uppleva den här. Igår firade vi med Linseys föräldrar, bror och mormor. Först var vi i kyrkan, sedan åkte vi tillbaka till oss och drack champagne, åt 3 rätters och öppnade julklappar. Det var så kul att se barnen slita av allt papper för att se vad dom fått! Jag fick en tröja, presentkort på Forever, en spargris, id smink, lotion och sånt och en ipod. Jag är mer än nöjd :)

Imorse vaknade jag av lillan - JAG FICK EN CYKEL AV TOMTEN!! Så det var bara att gå upp och se vad barnen hade fått av tomten detta året. I min julstrumpa befann sig lite ljus, lotion, godis och sånt!
Efter detta har jag städat och fixat så mycket jag kan för imorgon. Vid lunchtid åkte vi till Lindseys föräldrars hus där hela den släkten var. Vi stannade i nån timma innan vi åkte downtown för att fira jul med Toms familj. Det var jätte kul och jag fick mysa men barnens söta kusin på två år. Jag trodde att detta skulle vara jobbigare men det var inte alls som hemma vilket var kul att uppleva. Det kändes som att vi åt vilken måltid som helst eftersom man är van att ha skinkan, köttbullarna, jansons och allt sånt på bordet. Maten var jätte god men jag föredrar nog svensk julmat. Dom frågade hur man sa jul på svenska och alla trodde jag sa - good dude. Lite fel kanske.

Hoppas att ni har haft en underbar jul hemma :)

Imon kommer äntligen tjejerna och det ska bli så himla kul att träffa dom.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Sandra

Det var roligt att höra att julhelgen har varit bra för dej.Vi hade också en trevlig juldag här oss hos, men vi saknade dej. Vi tackar så mycket för julklapparna som vi fick från dej och Niclas. Din julklapp är sparad tills du kommer hem.

En bamsekram från oss

2009-12-26 @ 19:52:09
Postat av: Mamma

God jul morrhoppan :)

2009-12-27 @ 04:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback