24 december

God jul Sverige :)

Det är nu julafton i kära sverige. En liten konstig känsla faktiskt eftersom at det inte blir nån svensk jul detta året. Jag skypade med familjen innan som bytte julklappar, satt och pratade, knäckte nötter, lekte paket leken och var precis som vanligt. Jag fick ett sånt sug efter julmat. Men det är ju alltid så att man vill ha det man inte har. Jag är iaf glad att jag är här och snart vart här i 8 månader och jag ska klara av detta. Men det kommer bli konstigt att sitta här imorgon och fira med en annan familj, se andra barn riva sönder pappret och skrika - tack tomten! Det blir ingen vanlig julmat och ingen kalle anka kl 3. Jag hade inte riktigt tänkt på hur detta skulle bli men jag visste att jag skulle klara det för 2 dagar senare kommer tjejerna. Och det är allt jag har tänkt på. Hade inte dom kommit så tätt inpå julen så hade det nog vart svårare. Men att få hit dom är min bästa julklapp :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

God jul Glenn Ellyn och en riktigt GOD JUL gumman.

Hoppas att du får en sån där jul som du har pratat om och allt vad det innebär.Saknar dig här hemma, men det blir dubbelt upp nästa år.Hälsa familjen och ge barnen en stor kram.



Många julkramar från oss(älskar dig)

2009-12-24 @ 10:59:22
Postat av: Jossan

Hej Sandris! Hoppas du har haft en bra amerikansk jul idag =) Här hemma ligger det leksaker över hela lägenheten som Freja har fått. Jösses vad saker hon har fått, helt sjukt. Hehe, bortskämda unge ;) Vi har ju tillochmed lite snö här hemma för en gång skull. Mysigt värre! Som sagt, hoppas din dag har varit bra så hörs vi snart igen! Puss & Kram. Freja hälsar med en slängpuss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback