22 december


2 dagar kvar till svenskjulafton, 3 dagar kvar till amerikansk julafton & 4 dagar kvar tills tjejerna kommer :)

Denna veckan jobbar jag inte riktigt mina vanliga tider. Föräldrarna är lediga ifrån jobbet så dom har mest gjort ärenden och mamma har haft med sig Claire. Så jag har vart hemma med lillan. Igår jobbade jag bara till 2 och sen åkte jag och fixade till håret igen. Jag är mer nöjd men det är fortfarande inte jag! Det är för ljust mitt på huvudet men jag ska gå med det tills min riktiga färg kommer ut och därefter börja om från början.
Det är inte så lätt att förklara på engelska exakt hur man vill ha det!! Jag gillade det dom gjorde första gången men de skrev inte upp vilka färger de använde..

Nu har jag och lillan ätit lunch och hon ska sova om en timma. Vi har fått massa snö nu men nu har det övergått till regn så jag tror inte det kommer stanna. Men jag tror vi får en vit jul ändå. Ikväll tänkte jag åka till gymmet om vägarna tillåter. Annars har jag inte så mycket planerat.

Update: Jag fick precis reda på mitt betyg i min fashion klass - A!!

Hur är allt hemma i julstöket?



In my winter wonderland :)


Kommentarer
Postat av: moster Siw

God Jul!

Sitter på jobbet, jag ska egentligen jobba imorgon (julafton) men har tagit semester. Har lite att fixa. Din mamma, bror, mormor o morfar kommer till mej o firar julafton.

Här har det vart -13 och nu är det -5 och massor med snö i Skövde. Det var längesen det var snö på jul.

Massor av julkramar från Moster

2009-12-23 @ 08:39:19
Postat av: Fia

Grattis! :). Visste väl att du skulle klara dig galant. Förresten, 3,2kg lösgodis väntar dig ;)

2009-12-23 @ 16:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback