20 december

Enda sen jag kom hit har det hänt saker varje helg! Har vi inte vart downtown har vi hållt hus någon annanstans. Denna helgen fanns det inget planerat och det var riktigt skönt. Jag kunde sova ut och komma och gå lite som jag ville. Idag har jag knappt gjort nåt mer än gått till gymmet och efter det slappnat av i bastun en stund. Nu är jag hemma igen och tänkte lägga mig framför tvn. Imon ska jag ringa salongen och kolla om jag kan få en ny tid. Detta är inte jag och jag trivs inte i det!

Farfar: Här borta kom snön i fredagskväll/natt men det är inte så farligt som det är där borta. Jag har hört att det drabbat NY och Washington rejält. Träd och mark har snö här borta men vägarna är helt klara och det är ca -2!


Godnatt Sverige :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback