2 december

Jag älskar att vakna nån timma innan man ska upp för att sedan somna om igen. Men nu för tiden vaknar jag ca 3 min innan och då är det inte lika kul! Dagen har gått bra. Jag och lillan har vart iväg på lite ärenden som åkt till biblioteket och bett om ursäkt för boken hunden åt upp. I detta huset skulle det inte vara omöjligt att gå till skolan och säga - förlåt men hunden åt upp min läxa. Det skulle stämma i detta hus.

Jag har insett att lunch här borta inte är så mycket utan dom äter mer på kvällen men det står inte jag mig på. Och tjejerna fick mig på andra tankar i helgen så nu har det blivit kyckling, pasta, sparris och advokado två dar irad. Det är lite svårt att njuta av maten när man har en hårboll med två ögon som lagt huvudet på bordet och kollar medlidande. Men hon får ingen mat! När lillan sov kollade jag på So you think you can dance och Victorisa Secret Fashion Show, en halv film och sen tog jag en power nap på 20 min. Så nu är jag redo för resten av jobb dagen. Som iof är slut om 1 timma..
Jag ska till gymmet lite senare och tänkte prova på pilates.

Hur är allt hemma?

Moster Siw: Skönt att höra att allt är bra här hemma. I köket har vi en termometer som visar glen ellyn, Ingleside (lake house) och jönköping. Och idag var det 51F här och 18F hemma..Så jag längtar inte tills kylan kommer hit. Det kommer bli tomt utan er på julafton men det ska bli kul med en amerikansk jul också. Ha det så bra hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback