19 december

Inatt har jag verkligen sovit ut och det behövde jag. Att jag låg och snoozade i två timmar efter är inget man behöver tala om!! Väl uppe blev det frukost och sen åkte vi iväg och åkte pulka med barnen. Det finns en bra backe en bit bort och barnen hade jätte kul. Jag också för den delen, man behöver inte vara barn längre för att tycka att sånt är kul. Det var lite för mycket barn i backen bara men annars gick det bra. Efter det tog jag en tur till IKEA och köpte allt jag behövde tills på fredag! Så nu är allt klart och jag sitter här och äter skumtomar, dricker julmust och efter det väntar maraboun.

Vad hände i Sverige denna helgen?

Ann-Sofie - Jag tycker absolut att du ska förstora den och sätta upp hemma :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman, Va mysigt med lite pulkaåkning. Idag ska vi klä vår nya moderna gran ( lcd, plasma eller vad man nu ska kalla det...)Vi har nog aldrig sett en så platt gran :). Bild kommer senare!!. Ha en bra dag.Kram från oss

2009-12-20 @ 10:03:49
Postat av: Farfar

Hej tösen. I går morse hade vi 16 grader kallt och 7-8 cm snö. Farmor håller på och julpyntar och jag fixar gran och ljusslingor mm. Vi såg på nyheterna att östra USA drabbats av snöoväder. Hur är det där du bor? I morgon ska vi försöka klara ut de sista inköpen för julen. Ha det bra och var rädd om dig. Farmor hälsar.

2009-12-20 @ 21:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback