18 december

Då var det fredag igen och ja kom verkligen inte upp ur sängen idag. Gjorde Claire klar för skolan och följde henne dit och sen åkte jag direkt till salongen för att slinga håret. Idag missuppfattade vi varandra och jag är blondare än någonsin. Det är jätte fint men lite för blondt. Allt hår har samma färg men jag tycker det var för blondt för jag vet att min utväxt kommer se för grov ut. Vi funderade på att färga det till min naturella nästa gång och kanske lägga lite slingor i det. Det är jobbigt att vara blond ibland. Men samtidigt skönt här för det är så billigt att fixa det. Men nu håller det sig ett tag och kommer säkert blekas i Florida om en månad. Sjukt att jag ska dit om en månad. Just nu tänker jag inte ens på att det är jul om en vecka. I mitt huvud finns bara den 26 kl 1.

Om en timma ska jag på en hip hop klass på gymmet, då ska spagetti kroppen skaka loss. Efter det ska jag hämta upp Melanie för att sen åka till IKEA. Det blir köttbulle middag och lite smått och gott. Jag (råkade) ju äta upp alla skumtomte påsar till familjen så jag måste köpa nya. Men dom ropade på mig, inte mitt fel att dom är så mjuka, rosa och goda! Vissa kallar det julmatkilona men jag kallar det skumtomtekilona. Mamma är självklart med på ett hörn, hon är ju skumtomte-ätar-mästaren!

Resten av helgen är inte så planerad. Jag övar på att klara mig utan Karin! Vad tragiskt det lät men det kommer bli tomt utan henne. Många ska downtown imon men jag väntar på tjejerna istället :)

Update: Passet var sådär, visade sig att den vanliga ledaren precis opererat sig så nån fick hoppa in. Nått Ikea blev det inte för Melanie var tvungen att jobba. Snön har kommit igen och jag hoppas den försvinner för jag måste dit. Annars har jag ingen julklapp till familjen..

Ha en bra helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback