16 december

Det innebär att det bara är 10 dagar kvar till tjejerna kommer. Det innbär också att jag bara har 10 dagar kvar att breda ut mig i sängen och ha allt täcke för mig själv. Det innebär också att jag kommer försöka sno tillbaka det mitt i natten och höra en röst skrika - MEN VAD VILL DU? Haha jag längtar så tills dom kommer :)

Dagen har vart bra, vi hade playdate hemma hos Melanie och barnen lekte på. Efter det tog jag en tur till gymmet och gick på boot camp vilket var ett riktigt bra pass. Efter det åkte jag och lämnade tillbaka en klänning och fixade lite. Efter det har jag och Claire vart runt på lite ärenden.

Nu sitter jag och kollar på finalen av So you think you can dance :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback