11 december

Jag är fortfarande inte friskt! Grymt jobbigt faktiskt men det är bättre i alla fall. Idag har det inte stått så mycket på schemat men dagen har ändå gått riktigt snabbt. Lillan har mest kollat på film, hunden dricker upp allt vatten till julgranen, jag och claire har gjort pussel och spelat spel. Vi kom nyss hem efter att ha vart ute och ätit och jag såg precis slutet på obsessed. Men den visas om en timma igen så ska nog kolla på den.
I slutet spelar dom Beyonce - Smash into you. Hon är grym. Jag kan inte riktigt beskriva känslan men varje gång jag hör henne nu får jag en speciell känsla. Kommer hon till sverige snart så kommer jag vara där!


Imon är det äntligen dags. Och vad vi (jag) ska sjunga (skrika) falskt! Känns som att vi bokade biljetterna för en evighet sen och nu är det dags. Lika sjukt som att tjejerna kommer om två veckor. Underbart :)

Kommentarer
Postat av: Farmor och Farfar

Hej Sandra. Det var också roligt att få prata med dej. Eftersom du inte är van vid att köra i vinterväglag,är det nog bäst att vara försiktig.

Nu när du är förkyld får du väl lungna ner dej lite. Jag skriver till dej lite senare, vi ska iväg nu till den stora staden. Kram från oss. Krya på dej.

2009-12-12 @ 09:50:59
Postat av: Lollo

Vad bra att det blev så bra ändå då! :) Hoppas jag också hittar en jättebra familj sen i början av nästa år. Skulle också vilja hitta en familj rätt tidigt ändå som du gjorde, så att man inte typ hittar en familj och åker iväg 3 veckor senare bara... Känns väl lite bättre när man hunnit prata en del med dem innan och sådär?



Skönt att du är nöjd då, så jobbigt om det skulle krångla en massa...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback