9 augusti

Fortfarande ingen laddare men vi har det bra anda. Vi sitter uppe i Lake huset och njuter av solen som bestamde sig att titta fram idag. Det har regnat dom senaste tva dagarna men vi har hittat pa saker anda. Vi kom upp i fredags och da blev det en lugn kvall med ett smyckes party. Igar regnade det pa dagen sa vi akte och shoppade och jag fick med mig en skon stickad troja som kommer bli fin till hosten och vintern. Har ar det en stor sjo med massa hus runt om, batar och allting. Sa efter shoppingen tog vi en tur med baten och det var jatte harligt. Pa kvallen var det dags for feste nagra hus bort sa dert blev mat, ol i bla muggar och amerikansk festande med vilda amerkanare men vi hade jatte kul och vi var dom tva svenskarna som alla ville halsa pa :P


Jag uppdaterar mer nar vi har kommit hem och nar jag fatt min sladd sa jag kan skriva normalt igen.
Nu ska vi ut i varmen, aka bat och jag ska testa vattenskidor.
Jag kommer vara blondinen i vattnet hela dagen men jag ska forsoka :)

Ha det sa bra hemma.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumms,var är laddaren?, nu är det ju över 1 vecka sen vi pratades vid och mina valiumtabletter börjar ta slut (ha ha).

Det verkar som om ni har haft en bra helg i ("sommarstugan").Vi har haft kanonväder här i helgen.Ha det så bra vännen.



Kram



2009-08-09 @ 22:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback