6 augusti

Fortfarande ingen datasladd men vi overlever har borta anda! Jag bestallde en ny igar sa jag hoppas att den kommer imon och att den passar. Igar var vi pa woodfield mall som har ca 300 butiker och det blev endel shopping. Jag kopte ett sott linne pa forever och orhangen. Aven att jag vantat med shoppingen tills Fia kommer handlar jag knappt ingenting. Men hon koper med sig massa fint hem, festklanningar och allt men det ar inte riktigt sanna klader jag jobbar i sa :P

Nu ska vi aka och ata pa chilis och jag hoppas att hon gillar det lika mycket som mig och sen blir det mer shopping for damen skulle jag gissa pa. Imon aker vi till Lake houset och da blir det bad, sol, vattenskidor, aka bat, fest och ha kul.

Sa nasta vecka hoppas jag att jag har en dator som funkar och att vi kan skypa och prata igen for nu har det snart gatt en vecka utan familjen pa skype.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej Sandra! vad kul att du har fia hos dig äntligen =) Hoppas du njuter av varje sekund. Vi hade taco/spelkväll häromdagen och det var någon som saknades vid bordet.. Hoppas allt fortf är lika bra!! Puss&kram Jossan och Freja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback