4 augusti

Laddaren kom igar och passade inte alls sa vi ska skicka tillbaka den och forsoka bestalla en ny. Vad jobbigt allt blev och jag markte snabbt hur beroende jag var av min dator. Jag har inte pratat med mamma eller pappa sen i fredags och vi brukar skypa och prata varje dag sa det ar lite konstigt och jag kan inte lagga upp bilder, jag kan inte branna over mina bilder, jag kan inte visa fia massa bilder. Jag hoppas att detta loser sig snart for en dator behover man har borta och jag vill inte kopa en ny just nu.

Igar tog jag med henne till varat shoppingcenter och om hon gillade det. Hon fick med sig snygga klanningar hem och lite annat smatt och gott och det slank ner en klanning till mig ocksa.. Ooops. Nej den var jatte fin och ska invigas i helgen nar jag for forsta gangen ska upp till Lake houset. Sen var vi hos mormorn pa middag igar och at gatt sa vi var matta och glada och sen somnade Fia i soffan som vanligt. Det ar inte latt att leva i sverige tid. Men hon kommer nog vanja sig nar det ar lagom dags att aka hem.

Idag har vi varit pa simlektion.. Eller vi kanske ska saga sahar. Vi vaknade kl 7 av att nan borrade, sog och allt vad han nu holl pa med. Dom fixade roren till min toa, och allt som gar under huset sa nar jag vaknade var toan borta och en man i mitt badrum.. Men efter nan timma var allt lost och toan ar nu som vanligt igen sa det ar bra. Men efter simlektionen blev det lunch och sen akte vi tillbaka till poolen, badade och solade.

Nu sover barnen och vi sitter har och ikvall blir det filmkvall. Obsessed kom ut idag med Beyonce och jag tror att den ar riktigt bra.

Hoppas allt ar bra hemma och uppdatera mig lite for jag kan tyvarr inte prata med er.
Godnatt eller godmorgon.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman,

Här är allt som vanligt, hoppas att det snart löser sig med laddaren och att allt är bra med er, saknar våra skype samtal.

Kram

2009-08-06 @ 07:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback