31 augusti

Nu är det måndag igen och jobbet är igång igen. Det gick för en gångs skull lätt att gå upp. Claire är i skolan och jag har precis kollat på film för lillan sover så sött. Hon har varit jätte gnällig och hängig idag så vet inte riktigt vad det är med henne. Men vi har lekt i parken, varit på biblioteket så det har varit en lugn dag. Nu ringde precis mormorn och ville följa med och hämta upp Claire och bjuda dom på glass. Mysigt! När jag har slutat blir det gymmet eller en lång promenad.




Jag vet inte men jag tycker lite synd om ankan..


Kommentarer
Postat av: Maria johansson

aaahahhaha precis en likadan anka med lika mycket stoppning utanför hitta ja en dag på golvet i Naperville. Tokiga hundar alltså!

2009-09-01 @ 03:49:37
Postat av: Sophia

haha fyyyy daisy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback