3 augusti

Det ar kaos har hemma, toaletterna funkar inte, det ar arbetare har, barnen skriker och jag vet inte riktigt vad vi ska gora. Vi fick hoppa over simlektionen idag for hon ville inte ga sjalv och jag maste vakta huset! Sa idag blir det nog lek i parken, kanske poolen lite senare och ikvall blir det shopping :)

Sa i lordags kom Fia, jag sprang pa henne pa flygplatsen  och sen akte vi till TGI Fridays och at och val hemma somnade hon direkt. Inte sa konstigt med tanke pa alla flygtimmar.
Igar var vi inne i Chicago. Vi var uppe i Sears Tower, Bonan och sjalvklart Cheeecake factory som var lika gott som vanligt och cheesecake blev det over! Forresten jag har nog godis for ett ar framover.

Vad hander i Sverige da?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback