28 augusti

Nu är det fredag igen, helg. Var det inte helg nyss? Det vore dumt att klaga. Vilket min Mamma precis har gjort på alla min stavfel i denna blogg. Jag får helt enkelt börja läsa igenom innan jag publicerar i fortsättningen. Lillan sover och den stora är i skolan så det händer inte så mycket här borta. På förmiddan hade vi playdate hemma hos Sara vilket innebär lektid för barnen och kaffetjöt för oss. Satt och kollade runt efter hotell och flyg till NY och hittade ett jätte bra men nu en timma efter så fanns inte alls samma pris men jag ska leta på! Nu har jag skypat med pappa en stund och nu sitter jag här med mamma som verkligen ballade ur. Jag satt och fulade mig som vanligt och sen fick hon nog och blev lika dryg. Kan man spela in sina skype samtal?

Helgen kommer bli lugn! Ikväll och på lördag händer inte så mycket men på söndag så ska jag och Karin upp till Sara i Evanston och kolla hur hon har det, ta det lugnt, laga mat och ha det trevligt. Var längesen jag träffade båda två så det ska bli kul :)

Ha en bra helg och NY damerna hör av er så jag vet om jag ska boka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback