25 augusti

Sitter här och tänker på hur jag ska göra med skolan. Jag började igår men den klassen verkade inte riktigt vara som jag trodde att den skulle vara. Läraren verkade vara hur bra som helst men kursen kommer bli svår men nåt annat har jag inte räknat med men det kommer nog inte vara som jag ville. Jag vill lära mig att prata bättre, att läsa bättre, grammtik och sånt. Vissa säger men lär du dig inte det nu? Jo det är klart att jag blivit mycket bättre på att prata men alla mina au pair vänner är svenska. Inte för att det är nåt dåligt så får ni inte ta det men det hjälper inte engelskan så mycket. Så nu funderar jag på att ta en inredning/design kurs eller mode och kanske försöka lära mig på annat sätt som mina böcker jag läser fast istället på engelska :)

Vi har haft två sista dagar av sommarlovet här hemma och igår fixade vi iordning allt och skulle till poolen men väl där inser vi att det var stängt så vi åkte till vattenpoolen istället. Men det var mysigt det också och  vädret var fint så det var skönt. Idag har vi lekt hårsalong här hemma, tagit det lugnt, haft picknick ute och sen har vi varit vid glen oak poolen och sen blev det middag här hemma med god persiko paj :)

Nu sitter jag och kollar på tv och har börjat programera alla serier till hösten så dom finns där. Tv freaket sandra det är jag det!

Skolan har börjat hemma, folk är tillbaka på jobbet. Hur känns allt?


Kommentarer
Postat av: sis'

det är underbart att ha börjat skolan, tro det eller ej. och det känns nästan fortfarande som sommarlov om man tänker på mitt schema jag har.. (; hur har du det? klickar in här varje dag. och varje gång datorn sätts på och ljudet av skype hörs så tänker jag på dig(: hoppas du mår bra! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback