19 augusti

Jag kommer inte upp på morgonen längre och jag går alltid upp efter 8 och har sovit mycket mer än mina 8 timmar. Men jag antar att man kommer in i sånna perioder för just nu är jag inne i perioden - vad gör jag här?
Fick sedan en jätte kram och puss av min sötnos och sen vände det men allt dom gjort idag har jag bara retat mig på och sen kom hunden som är riktigt speciell och då blev allt ännu roligare. Hon är erkligen speciell på flera sätt. Hon är en jätte bebis! Ne nu ska jag inte klaga så mycket, jag mår bra och har det bra jag har nog bara vaknat på helt fel sida.

Idag har vi au pair möte i våran stora grupp. Undra hur Sara har det i sin familj, det var så längesen jag träffade henne. Skämt och sido men vi blev dom mobbade och fick en egen grupp. Men det blir möte på Starbucks iaf.

Nu börjar det åka och är tornado varningar på tv. Borde jag vara orolig?

Ha det så bra hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback