18 augusti

Men vad jag har blivit dålig på att uppdatera här. Igår var det en regnig dag så vi hade en lugn dag, åkte till biblioteket och så. Idag var det dags att säga hej till Dora på min värdmammas jobb. Dora är ett barnprogram här som dom flesta barn älskar. Hon har gjort en ny kollektion med företaget min värdmamma jobbar för. Vi fick ställa oss i en lång kö och sen fick barnen ta kort med Dora. Vissa barn hade stått jätte länge och när dom väl hade kommit fram så började dom gråta, skrika och blev livrädda. Sen åt vi en god lunch innan det var dags för mig och barnen att åka hem.
Nu har jag pratat med både mamma och pappa och det är dags för dom att sova och mig att ta hand om tvätten.
Ikväll blir det gymmet och sen film med Sara. Ha det så bra hemma :)



Men oj vad hände?

Kommentarer
Postat av: Josephine

Men du är ju mörkhårig+?? j


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback