15 augusti

Insåg precis att jag inte har uppdaterat på ett tag. Men nu har jag fått min sladd och den kom i onsdags eftermiddag så det har varit skönt att ha sin egna dator. Dom senaste dagarna har det varit shopping som stått på schemat. I torsdags var det dags för Six flags. För er som inte vet är det ett stort nöjesfält och allt är lite värre än kära liseberg. Det var hur kul som helst och jag åkte det mesta. Vi åkte en som man satt i men sedan vändes man så man låg ner som stålmannen så man skulle flyga fram. Den var hur rolig som helst! Så det var en bra dag. Mina kära vänner vågade inte åka en som jag gärna ville så jag åkte faktiskt själv och äcklig var den men helt klart värt det så det var en jätte bra dag :)

Idag var vi hos Toms släkt på förmiddan och sen åkte vi direkt till flygplatsen. Det kändes så overkligt att vara tillbaka där igen. Dessa två veckor har gått så fort men vi har hunnit med så mycket. Det är så tråkigt att säga hejdå. Inte nog med att vi sa hejdå i maj.. nu sa vi hejdå igen. Men jag vet att du kommer tillbaka om 4 månader med Emelie och Lowisa och det kommer bli hur underbart som helst. Och om två månader kommer Pappa och Ann-Sofie som kommer bli hur bra som helst. Det är jätte kul att så många vill hälsa på mig men det är jätte jobbigt att säga hejdå när ni åker tillbaka till sverige och jag tänker på när jag kommer hem och räknar ner till maj.. det är en evighet kvar. Men jag trivs men det är klart att man tänker!
Vännen jag hoppas att du hade det bra dessa två veckor och att resan hem gick jätte bra. Hör av dig sen så jag vet att allt gått bra hem :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback