1 augusti

Tack for alla kommentarer :)

Jag har hunnit stada nedervaningen, fixa till allt i rummet, tvattat lite, varit ute och gatt och sen har jag bara suttit och tiden vill inte ga snabbare. Jag har vantat och vantat. Jag vill bara aka nu och springa fram och krama sonder Fia. Men nu ar det bara 2 timmar kvar tills hon landar.

Igar gick min dataladdare sonder sa min vardpappa hjalpte mig att bestalla en ny och den kommer nasta vecka. Sa jag lanade deras bara for att uppdatera lite. Imon ska jag ta med Fia in till Chicago och visa henne allting som Sears tower, Chicago Bean, Navy pier och shoppingen. Vi kanske inte hinner med allt men vi ska forsoka!

Ha det sa bra hemma och nu vet ni varfor det blir dalig uppdatering har.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Du är utmanad =) Saknar dig sandris. (Freja har snart 74 i strl) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback